Skúsenosť s donáškovou službou Foodora ma šokovala. Nielenže jedlo dorazilo s obrovským meškaním a úplne studené, ale vo svojej porcii som našiel zhnitý, prepražený hranolček. Takéto jedlo nepredstavuje len sklamanie, ale doslova zdravotný hazard. Konzumácia zhnitého jedla pritom môže spôsobiť žalúdočné problémy, alebo dokonca otravu jedlom. Ako zákazník som očakával, že takéto závažné pochybenie bude okamžite riešené.
Komunikoval som s nimi prostretníctvom aplikácie tejto firmy. Moju správu ignorovali dlhých 16 hodín. Po niekoľkých urgenciách sa mi konečne ozvali. Zo strany zákazníckej podpory ma šokovali oznámením, že mi ako kompenzáciu venujú kupón v hodnote 80 českých korún, čo nepredstavuje ani polovicu jedla, ktoré som si u nich objednal. Keby sa aspoň ospravedlnili. Ale oni toho som sa nedočkal. Považujem to za vrcholne neprofesionálne.
Pritom ide o základnú hygienu a bezpečnosť jedla, ktoré doručujú. Nehovoriac o tom, že keď som chcel kontakt na management firmy, odmietli mi ho dať a ukončili chat bez ďalšieho vysvetlenia.
Tento incident ukazuje, že Foodora nielenže zanedbáva kvalitu svojich donášok, ale dokonca ignoruje problémy, ktoré môžu priamo ohroziť zdravie zákazníkov. Ako zákazník očakávam nielen čerstvé a chutné jedlo, ale aj zodpovedný a profesionálny prístup k akýmkoľvek zdravotným rizikám. Táto skúsenosť mi jasne ukázala, že Foodora sa o svojich zákazníkov nestará tak, ako by mala.
Vložiť odpoveď